Sunday, April 26, 2015

"Seaweed Pebbles"


Can you guess what these things, are? If not, watch the video that follows.
- ! -
Μπορείτε να μαντέψετε τι είναι αυτά; Αν όχι, δείτε το παρακάτω βίντεο.

video

I call them "seaweed pebbles". They are seaweeds mixed with sand and the sea makes them look like a kind of soft pebble. During wintertime the beach was full of them.
So, this post is the result of a bet. I said that I could try make them look, if not nice, at least better.
I left them to dry well, for long, I used fabric hardener to make them hard and then I painted them. And this is the result.
Did I win the bet? I don't know. You tell me.
- ! -
Είναι αυτό που εγώ αποκαλώ "φυκοβότσαλα". Δηλαδή, φύκια ανακατεμένα με άμμο που η θάλασσα διαμορφώνει σ'ένα είδος μαλακού βότσαλου. Στην διάρκεια του χειμώνα ήταν γεμάτη η παραλία μ' αυτά.
Αυτή η ανάρτηση λοιπόν, είναι το αποτέλεσμα ενός στοιχήματος. Είπα ότι θα προσπαθούσα να τα κάνω να δείξουν αν όχι όμορφα, τουλάχιστον καλύτερα.
Αφού τα άφησα να στεγνώσουν καλά, για καιρό, τα σκλήρυνα με σκληρυντικό υφασμάτων, τα έβαψα και αυτό είναι το αποτέλεσμα. 
Τώρα αν κέρδισα το στοίχημα; Δεν ξέρω. Εσείς θα μου πείτε. 








1 comment:

ΕΛΕΝΗ said...

Υπέροχο το αποτέλεσμα.Μπράβο Χαρά!!!