Thursday, June 4, 2015

My jewelry (4)


I'm leaving "FOREST" for a while, to present you jewels inspired from something else and that is "PEOPLE".
It happens sometimes, a cork I have in my hands to be so beautiful that I don't want to change it. Like, for example, the one you see in the picture. I've simply emphasized it's decorative elements and kept the word "GEORGE". So, it's made for a lady whose beloved is so called.
- ! -
Θα φύγω λίγο από το "ΔΑΣΟΣ" για να σας παρουσιάσω κάτι από μία άλλη πηγή έμπνευσης, τους "ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ". 
Μου έχει τύχει μερικές φορές ένας φελλός να είναι από μόνος του τόσο όμορφος ώστε να μην θέλω να τον αλλάξω. 'Οπως αυτός που βλέπετε στην φωτογραφία. Απλώς τόνισα τα διακοσμητικά του στοιχεία και από τα γράμματα κράτησα την λέξη "GEORGE". Συνεπώς πρέπει να αποκτηθεί από κάποια που ο αγαπημένος της λέγεται έτσι.







And something for someone whose name starts from "T".
- ! -
Και κάτι για κάποια που τ'όνομά της αρχίζει από "Τ".





Find more details at my "JEWELRY" page.

Βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες στην σελίδα "JEWELRY".



No comments: