Sunday, November 1, 2015

My working space



An attic, with a dangerous ladder but a nice view, is my working space.
But, the big problem I have up there, is that, whenever I sculpt the corks for my jewelry, an UNBELIEVABLE amount of dust covers everything  and cleaning from the floor to the ceiling every time, is not my best.
So, now I'm looking for a new place to do the sculpting, since this cannot go on.
Of course, I do the rest up at the attic (and that's whenever I'm not dreaming, staring out of the window the sky and the view)!

- ! -

Μια σοφίτα, με επικίνδυνη σκάλα αλλά με ωραία θέα, αποτελεί τον χώρο εργασίας μου.
Το πρόβλημα που έχω όμως εκεί πάνω, είναι πως, η ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ σκόνη που δημιουργείται όταν επεξεργάζομαι τους φελλούς για τα κοσμήματά μου, καλύπτει τα πάντα και το να καθαρίζω συθέμελα κάθε φορά δεν είναι το καλύτερό μου.
Ετσι ψάχνω για νέο χώρο όπου θα κάνω την αρχική δουλειά, το σκάλισμα δηλαδή, μιας και δεν είναι δυνατόν αυτό να συνεχιστεί.
Τα υπόλοιπα γίνονται στην σοφίτα, (όποτε βεβαίως δεν ονειροπολώ κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο τον ουρανό και την θέα)! 



No comments: