Sunday, December 13, 2015

My jewelry (8)



Along with my best wishes for Merry Merry Christmas and a much, much better New Year, let me present you a sample of my new work.
Hats!
Peruvian, Skandinavian, Mongolian hats, ladies' hats ... All kinds of hats! 
Here are just a few pieces and, there are some more on the way.
(They' re all made from winecorks, of course).
I hope, you'll like them.
- ! -
Μαζί με τις θερμότερες ευχές μου για Χαρούμενα Χριστούγεννα και έναν πολύ, πολύ καλύτερο Καινούργιο Χρόνο, επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω ένα δείγμα της νέας μου δουλειάς.
Καπέλα!
Περουβιανά, Σκανδιναβικά, καπέλα από την Μογγολία, γυναικεία καπέλα ... 'Ολων των ειδών τα καπέλα!
Δείτε σήμερα τα πρώτα νέα μου κομμάτια και θα ακολουθήσουν κι άλλα.
(Φυσικά είναι όλα φτιαγμένα από φελλούς). 
Ελπίζω να σας αρέσουν.




Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στην σελίδα "JEWELRY"
For more info click on "JEWELRY" page.

1 comment:

Zina Z said...

μα τι γλυκουλια!